Wednesday, March 30, 2011

suasana yg 'mandom'...

Memori daun pisang..
bdua jln kaki saat turun hujan
basah bju kita..basah hati kita...lai lai... 
                  
 


Mood hari ini dan smlm sangat lah "mandom" (slow)
al maklum lah dri pagi smpai la ke saat ini hujan tidak henti henti mencurah ke bumi
pagi td terasa begitu malas hendak bersiram (cejukk)
dan sye tidak hairan sekiranye mndpt tahu ada dkalangan mnusia di negeri ini yg xmandi..hihi (ade ke?)
makaceh pd aiza kerana sudi jemput sye dgn BMW nye pg smlm
btw,perut sye asyik berkeroncong je wlaupn dh mcm2 sye sumbat td..alahai perutku yg comel nieh...


        


mengidam Mc Flurry la plaks..kne p beli ni wlaupn time kje skrg..hohohohoho (muka setan)


papai peeps....hohoho...


tetiba aku teringat akn mereka yg dlm kesusahan kerana rumah dinaiki air@xleh menoreh
mcmne la dorg ek..cian.huhu..hope fmily aku n family korg okey..nseb baik umah aku atas bukit.

























10 comments:

  1. mira pown musim2 hujan sekarang ni macam malas nk mandi pagi tapi terpaksa mandi sebab nanti bucuk ehhe

    ReplyDelete
  2. hye siah.....nth2 ang kot yg xmnd nie...huhuhu...
    bjln b2an dgn aku la 2 kn2... =) mmg brani n ska wt pala sgguh kta ni.tyme office pn brni lg..

    ReplyDelete
  3. cik anon..lps ni sila jln dgn TAM..oke? hehe

    ReplyDelete
  4. hemm. sapa yg xmnd sebenaqnya ni? wakakaka~

    ReplyDelete
  5. inuya: uish...mne la den tau..kome ke xmandi? hehe

    ReplyDelete
  6. weeeeeeeeee.....jelez tngok lukisan cantekkkkkk..

    ReplyDelete
  7. aku jln ngn TAM ang n nisa follow kot blkg okeyh..hahaha...ehem ehem... =p

    ReplyDelete
  8. nsb bek ckp BMW..t aku bwk ang nek BMW lg taw.hakhakhak

    ReplyDelete