Monday, March 28, 2011

Sedeynyee.....


Minggu dpan adalah mggu terakhir aku kt TM techenta nih....
masa berlalu terlalu laju..lebih laju dri mto aku...Lebih Laju dri Biasa *merepek btol..huhu
ari ni pown happy gak..same mcm hri2 kerianganku di TM sbelum2 nie...
but today best cket la..mkn Mcd abg TM point belanja..hihi (alhamdulillah)

klu org belanja, kite xyah la demand2 sgt..yg murah2 sudeh..

but belanja seterusnye sila order yg sedap dan hrga pown sedaaap..hihi *jgn tiru aksi ini
skrg ni mcm2 plan utk mggu depan dlm kepala aku yg comel ni..hihi
antaranya:

:. snap pic byk2 dgn kwn2 sperjuangan/staff yg sporting..
:. snap pic dgn boss bsar,boss kecik, boss montel, boss comel..smua pn xpe..hihi
:. kuar makan rmai2 dgn staff department HR..(hrp2 ikan bakar...hihi)
:. tukar2 adiah...sbg kenangan....
:. memulakan sessi tangkap leleh..smpai meleleh air idung *oh! sedeynyee..





Perpisahan itu akan selalu ada, krna kita pernah berjumpa

dalam tawa dan bahagia

Setiap titis airmata hari ini, akan menjadi saksi atas jalinan ukhuwah yang selama ini kita simpul seerat-eratnya.

Tak ada kata yang bisa terucap 

hanya derai bening yang bertaburan

mengucap selamat jalan, sila teruskan perjuanganmu ke arah yang lain

ditempat baru yang akan menjadi jarak pertemuan kita.

Hari ini, jiwa dan naluri kita kembali terluka atas perpisahan raga

Namun percayalah sahabat

hati kita akan sentiasa terikat...




p/s: sila bwk tisu atau towel kecik utk sapu air mata yg btitisan jatuh ke bumi....











6 comments:

  1. aih nak buat aku teriak la nie....wuaaaaaaaa....

    weh asal aku je asik ckp nan abg 2...siha kau bkn nak backing aku noe....haha...

    ReplyDelete
  2. owh..kami bkn apa...dh xdak idea..nnt ckp merapu plak..lagi 1 nnt bla dh gelak susah nk stop...hehhehehe

    ReplyDelete
  3. aku jgk mcm xwujud jaaaa.......cuma bab gelak pass kt aku lar....ehem ehem...

    ReplyDelete
  4. cik anon klu gelak kne control sama..satg org ckp 'muka dh lawa, tp syg...gilaa..lalala' hehehe

    ReplyDelete
  5. ehem ehem ehem....ayat sapa xtw la 2....smp aty dya kta aku gila nooooooo......next week ampa ja la dating ngn dya... =)

    ReplyDelete
  6. dia yg gila sbnrnya..gila kt hg..hihihihi

    ReplyDelete