Monday, March 14, 2011

Survey la sgt...

Hri ni aku meringankan tulang temulang aku utk bantu kakak 
aku buat survey sekitar bandaraya alor setar...
Memandangkn kak aku amek kos Town Planning for sure lah soklan2 yg d'tnya bkaitan bndaraya tercenta nih...
ade la dlm 20 form for 20 org (ok la 2 even cket.hihi)..
first, sah2 la aku akn pass kt kwn2 se'opis aku dlu..
smlm ble aku bce blk ape yg diorg tnde n tlis, pnye lah bdekah2 aku gelak..
mne taknye, dlm form 2 die ade tnye Pndangan dan Cadangan..
Ade yg jwb dgn teliti n bernas skali..dan ade yg jwb xbper nk phm...

Si A (Pndduk tmpatan)
Pandangan: Byk bgunan2 usang tdpt di bandaraya ini
Cadangan: Bgunan2 tsbut hruslah di naik taraf 

Si B (Bkn pdduk tmptn a.k.a student)
Pandangan:  Nate anjing nih banyok sunggoh kt pekan alo sta nih
Cadangan: Sruh tuan anjing2 nih gari anjing2 dorg supaya xmengganggu ore awam

Pandangan: Sampah sarap nih tokse kata la..aku kdg2 nk muntah tgok ulat mngeliat
Cadangan: Puak2 MBAS hrus lah kutip smpah sokmo..deh?

hahaha..ade byk lg..tp aku mls la nk type...haha

then soklan berikut mcmni:
Tarikan pusat bndar mgikut keutamaan dr 1 hgga 5 (msukkan nombor mgikut keutamaan)

Si Polan                                                           Si Labu Sayong
➊ Menara Alor Setar                              Menara Alor Setar
Istana Anak Bukit                               Istana Anak Bukit
Dataran Alor Setar                             Dataran Alor Setar
Taman Jubli Emas                              Taman Jubli Emas
Muzium                                             Muzium
Kesimpulannye: Si Polan fham soklan..tp aku musykil dgn Si Labu Sayong.pe lah yg die phm...









5 comments:

  1. polow me ya a im new huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. owh ak dinamakan sbg 'SI LABU SAYONG'..cait..

    meh nie jwpan nya..sbb sy mls....kuang kuang..

    ReplyDelete
  3. eh2..kamoo ker yg isi mcm 2? hahahahhaa....

    ReplyDelete
  4. eyza: awk rse awk jwb soklan btol ke x? hahaha

    ReplyDelete