Sunday, April 3, 2011

yg mana satu?

MySpace
fuh! susah bebenor nak buat keputusan
smpai temenung dibuatnya
kalau pilih yg ini, teringat yg inu 
kalau dh pilih takut menyesal
kalau xpilih laagi laagi la menyesal
ape aku merepek ni?? wateverlah

                            
al kisah aku xlalu tdo, mkn xbsah, mndi xkenyang ialah 
nk buat satu kputusan besar dlm idupku ini..besauu punye
ecelly aku xtau nk continue study @ kerja dlu
pdahal aku dh beli dh no pin utk Degree *sekali lg apehal dgn aku ni???
waduh2..bikin gawat ni
oh! sungguh sukar bgiku utk memilih..aku tdak suka ye bab2 kene plih ni..rimas, penin, serabut

                                                   
Tiba2 plaks lapar wafer walhal dh mkn mee tom yam td..hahaha
pg td aku dh telan karipap 3bjik dgn nasik lemak yg mcm nsik pdang.bsaq gila nsik lemak 2.xlarat aku nk hbeskan
seb bek ada kwn tlong mkn separuh
yeay! sorga makanan..hahaha    MySpace

back to the topic ye
so, mcmne aku nk pkir skrg ni?
adoii...
xpela..aku kne cari tasik yg tenang utk memikirkan hal ini sterusnya memgeluarkn idea yg bernas lg mutakhir *pulun ngat aih  hee






4 comments: