Wednesday, April 20, 2011

Sayang..Hayang...........

Tetiba aku teringat kenangan terindah
oh! sungguh menyayat hati
kalau kenangan terindah why menyayat hati?? *aku pown xpaham
ce cite ce cite..hahahaha (motif?)

ecelly tetiba aku teringat akan peristiwa yang sangat melucukan lagi mempesonakan
begini.....
satu hari aku dgn kawan aku jenjalan ronda2 alor setar 
aku pown xpasti nape ktorang ronda tgahari rembang *xkan cari ketenangan panas2 kot?

before gerak, for sure la keta pown kna bagi makan
lalu kami singgah sebentar di stesen petronas

si kawan aku nie masuk beli air
dan aku pula pura2 buzy balas mesej
mane taknye, si bangla nie dok tenung aku macm ape lagi
macam xpenah tengok orang
meluat gilaaa!

sedang sibuk aku belakon..tetiba sayup2 kedengaran suara memanggil
"Sayang....Sayaaang...Hayaaang..."
wah!! gila romantik walaupun ade sedikit kepelikan di situ 
aku dok bayang mamat hensem lagi smart la yang tengah melontarkan kata2 itu
(mamat hensem lagi smart 2 aku je yang tau sape..haha)
sepantas kilat senyuman terukir di bibir
baru je aku nak toleh, ade bayang2 hitam
nah haai!! si mamat Banglaaa ni ka.......erk!!
senyum nampak gigi je
dia ulang lagi tp panjang skit kali nie
"Sayaang..Haayaang...kaprey minyak??"

serta merta geli gemelan liang roma aku! rsa nak pengsan sat
ku sangka Brad Pitt rupanya si Bangla yang menjelma
ape laagi...aku jeling maut kat Bangla tue smpai sakit2 bijik mata aku
cepat2 aku naikkan cermin keta...meluuaaaat!

aku terpandang side mirror kawan aku sdang lenggang lenggok menuju ke arah keta
mase dia bukak pintu keta, aku dengar pulak
"Saaayang..Saayaang......................."

kawan aku panik..terus masuk keta
tapi on da way masuk keta dia hambur kata2 kesat kat Bangla tue
"pedia b*b* hitamm nih!!"

ape lagi..aku story kat kawan aku waktu tue jugak2
bedekah dekah kami gelak

tanpa membuang masa kami terus berlalu dari situ
tapi..aku bukan la nak hina dia
dia tue ha...awat gatai sangat xtau
tue yang buat kami meluat sesangat

nway...kawan aku ajak melawat si Bangla tue lg next time
hahahaha...geli laa..
kalau si Bangla tue panggil korang macam tue, ape korang buat?
hahahaha..mesti meluat, takut, melompat (melompat sebab happy or takut??hahaha)

saper nak try kena panggil Sayang oleh si Bangla, jemput la datang ke Petronas Shahab
hahahaha...ape pendapat anda ttg perkara itu?? hahaha
jangan jatuh hati sudaaaa... : p

p/s: sye hanya menulis ape yang terlintas di fikiran..xbermaksud ape2..kpd sesape yg xbpe suke atau xpuas hati, kindly leave this page. kpd sesape yg suke plaks, teruskan membaca...luv u...hihi..peace..... ^_^
























4 comments: