Tuesday, April 5, 2011

eeiiyy!!


oh! xsabarnye menghetong hari MySpace
grrr...tiba2 ingin bertukar menjadi sang comel yg very innesen 
MySpace
sye sgt mendambakan hri esok cpt2 menjelma
kerana sye ingin _ _ _ _ (mna leh gtaw)
oh! sekali lg terasa seperti di awang awangan yg syahdu MSN Onion Emoticons
wuawua..aku ni dh mereng ke ape???
cik siha, sila berkelakuan manis sikit..ehem *batuk sikit

                                                   

motif gmbr di atas?? aku pn xtaw.tgn ni haa gtal sgt nk lukih

haa...aku teringat peristiwa yg berlaku mggu lpas
kerana cuaca yg membahang sehingga tekak merasa kering sperti ana berada di padang pasir
lalu ana singgah di seven elephant
niat hati ingin membeli air soya sejuk
lalu ana grabbbb dgn gelojohnya air kotak dlm freeze tsebut tp sempat lg control ayu
sedang melangkah kaki ke kaunter ana terdengar dua org mamat btelagah

                                  

"wey din, aku dahaga air konsortium la..tp aku dok cari dr td xjumpa2 pun air konsortium 2.ish!!"
mamat ni dh merah2 muka akibat xjumpa2 lg air kotak feveret dia 
yg aku ni dok tkebil kebil pkir npa aku xpenah dgr pn air kotak perisa konsortium 
ke aku mmg ketinggalan zman ade air keluaran tebaru..oh tidak mungkin!
lalu din kwn si mamat sorg ni jwb dgn rsa bengang 

"air konsortium mna plak dah hang ni.amek je la air ape yg ada.banyak cekadak aih! nk air yg pelik2. kenapa aku xpenah beli pun??"

"haaaaa!! yg ni la air feveret aku.air konsortium yg sgt sedap"
smbil senyum mcm kerang busuk pegang air kotak CHRYSANTHEMUM a.k.a air teh bunga


lalu kena sound sebakul dgn si din "2 bkn air konsortium la bdo.2 air chrysanthemum ngok."
ciss! padan la aku xpenah tau pun ada air konsortium...bas konsortium ade la..erk!
ikutkan mmg nk tsembur gelak je kt situ tp penampilan harus dijaga yee..hihihi *gelak gedik

MySpace






2 comments:

  1. anda tlh bt sy ketawa mcm nk mati.. senak perut aku hoih!

    hang dh perli aku pepagi lg ni. ni yg kena nih!

    ptutlar dr awai aku cm kenai ja perkataan 'air konsortium' tu.. aku pun panggey cmtula weh!!

    ReplyDelete
  2. inuya: hahahaha...2 la psal..hihihiihi

    ReplyDelete