Thursday, April 7, 2011

Last day at....

hari nie last day aku kt tmpt praktikal
perasaan daku bercampur baur
hepy + sedih 
hepy sbb berjaya jugak aku tamatkan praktikal dengan lancar, selamat, senang hati & bebas dari gangguan makhluk halus
boss baik hati (bodek lagi) pulak bagi score yang berbaloi baloi lagi mantapp *luv u boss 
                                                                     
sedih sebab yela..best sgt keje kt sini, mkn kt sini
                                   
 then ari ni kene bpisah dengan staff, kwan2
banyak kenangan manis dengan dorg..huhu 
aku senang sgt kje sini
honestly aku syg dorg especially kwan2 aku
sedih lg 1 biar aku je yg tau dan simpan rapat2 dalam hati kecilku *tlong hulur tisu sekotak  sob sob

                                   
btw, ape motif gambar di atas?? ce teka ce teka...haha *xsedih dah hakhakhak
Foodcourt adalah destinasi kami pada waktu lunch
aiza la yang ajar aku makan moi supp..Sedap habaq hang..
hari2 aku makan moi supp kat kedai kak tue
bila nisa start perkenalkan nasik pataya 
hari2 plak aku keje sental nasik pataya padiaappaa *xdak kna mengena hahaha

lama kelamaan aku berpaling tadah dengan foodcourt
aku suke makan tempat lain plaks seperti ikan bako (seb bek x kita bako kita bako), kedai depan Mcd, Pak Hainan, Old Delight
but yang paling aku xjemu and boleh dikatakn wajib ialah beli makanan kat kantin utk sarapan
 oh! makaceh kepada ayu kerana sudi melayan dan menhidangkan santapan utk tetamu xdiundang ini di pantry kamu ya..
eh! pantry 2 kamoo punye ke?? hehehe..
                                             
PERHATIAN AYU N AIZA.MLM NNTI BRU I UPLOAD GMBR KORG EK
makaceh td jamu i kek scret rcipe yg besar gedabak..tq puan..hihihi

hehehe..silap aku xp kat hmpa awal2 dlu..kalau x, mesti berat badan aku cepat naik
hihihihi *gelak excited..gila laa

- For my beloved friends -

"true friend reaches for your hands and touches your heart"
"The best rule of friendship is to keep your heart a little softer than your head"
"We are all travelers in this world and the best we can find in our travels is an honest friend "



p/s: nanti kita jenjalan lagi ye..mcm p ladang anggur..kali ni ramai2..sob sob  = (     *oke..tipu je..hihi












4 comments:

  1. i lebiu so stroong! sob sob.. rindu nk lepak ngan kamu lg.. wuaa!

    ReplyDelete
  2. hg lukis ka suma ni???gila la..ahahahha

    ReplyDelete
  3. ehhh..awak dapat award la ^^ http://gebangkembangwiflea.blogspot.com/2011/04/award-dari-mrsyan-diberi-kepada-made.html

    ReplyDelete
  4. gebang: award? thanks dear... slmt bkenalan =)

    ReplyDelete